Segala puji hanya bagi Allah, kami memuji-Nya, memohon pertolongan dan ampunan kepada-Nya, kami berlindung kepada Allah dari kejahatan diri kami dan dari keburukan amal perbuatan kami. Barangsiapa yang Allah beri petunjuk, maka tidak ada yang dapat menyesatkannya, dan barangsiapa yang Allah sesatkan, maka tidak ada yang dapat memberinya petunjuk.
Aku bersaksi bahawasanya tidak ada ilah yang berhak diibadahi dengan benar kecuali Allah, tidak ada sekutu bagi-Nya, dan aku bersaksi bahawasanya Nabi Muhammad S.A.W adalah hamba dan rasul-Nya.
Sesungguhnya sebenar-benar ucapan adalah Kitabullah (Al-Quran) dan sebaik-baik petunjuk adalah petunjuk Muhammad (As-Sunnah). Seburuk-buruk perkara adalah yang diada-adakan (dalam agama), setiap yang diada-adakan (dalam agama) adalah bid'ah, setiap bid'ah adalah sesat, dan setiap kesesatan tempatnya di neraka.

Friday, June 22, 2012

Hari yang Emo..




Hari ni kena tegur dengan Prof.. Haha.. Kantoi.. Benda basic pun boleh tak tahu.. Nampak sangat hang tak berapa tau apa yang hang buat ni Farhah..

Tu la.. Main-main sangat.. Lain kali orang belajar betul-betul.. Fokus.. Ni tak, banyak main je.. Kan dah kena.. So, lepas ni sila beringat-ingat ya.. Dah la macam-macam masalah yang melanda.. Nasib baik la bab 'hati dan perasaan' no problem.. Kalau tak, mahu lagi serabutnya otak ni kan..

Rutin harian pi ke lab dan stay lab sampai malam memang sangat memenatkan.. Penat tu lebih banyak daripada buat kerja sebenarnya.. Tak tau la sebab apa.. Mungkin penat disebabkan stress tu lebih daripada penat buat kerja kot.. Terfikir gak, apa gunanya duk kat lab kalau tak boleh nak fokus buat kerja kan? Tapi buat macam mana.. Dah tanggungjawab.. Suka tak suka, kena la buat..

Esok, jumaat pukul 6.30 petang nak bertolak balik umah.. Nak tenangkan fikiran jap.. Disamping membawa pulang hamster kesayanganku itu ke rumah.. Ada seseorang tak selesa kalau hamster tu ada.. Takpe la, biar je la.. Malas nak fikir.. Masih banyak perkara lain yang lebih penting yang perlu difikirkan, betul tak?

Kata orang, don't make your life so complicated.. Make it simple k.. Huhu.. Apa yang duk mengarut tetengah malam ni.. Haishh.. Ok la, jom tido.. Muhasabah balik, mungkin apa yang berlaku MEMANG SALAH DIRI SENDIRI..

~ Think to do something better in the future. Sesuatu yang suka dibuat, dan bukan macam terpaksa buat..


3 comments:

Sheila Nasir said...

do follow my blog..
http://sheilanasir.blogspot.com

Unknown said...

ANida is probably my favorite as a result of of the division between comments. Making it real simple to read.
give a sneak here

Anonymous said...

How To Make Money From Sports Betting - Work Tom
This is because งานออนไลน์ it offers you the ability to make money 메리트카지노 from sports betting, as if you had to be on a roll, 카지노사이트 when it's right. This is where you can find